SIP-телефонія. Що це таке і для чого потрібно?
У століття цифрових технологій досить рідко вже зустрінеш стаціонарний домашній або робочий телефон, який встановлює телефонна компанія.
Звичайно причин багато. По-перше, практично всі давно користуються мобільними телефонами, які стали гарною альтернативою для зв'язку.
По-друге, багато підприємств віддають перевагу SIP-телефонії, адже вигідніше замовити в одного постачальника телекомунікаційних послуг і Інтернет, і телефонію, і відеоспостереження.
Давайте ж детальніше розберемося, що таке SIP-телефонія?
SIP (на англ. Session Initiation Protocol) - це протокол передачі даних, який працює за схемою "клієнт-сервер" чергуючи запити та відповіді.
SIP-телефонія - це зв'язок через інтернет тільки за допомогою конкретно цього протоколу.
Головна перевага - відсутність мідних телефонних ліній, які постійно наражалися на небезпеку внаслідок цінності металу.
Згодом багато провайдерів знайшли альтернативу цього питання і запропонували своїм клієнтам будувати телефонну мережу в форматі SIP.
Найчастіше SIP-телефонію використовують для корпоративного зв'язку. Нею можна зв'язати не те, що один офіс, а навіть кілька філій в різних районах і містах.
SIP - це універсальний обмін даними через мережу Інтернет. Фахівці вважають його найперспективнішим, і він найчастіше використовується.
Також цей варіант телефонії дозволяє прив'язати номер не до локації, а до конкретного користувача, і це відкриває широкі можливості, наприклад, для аналітики або відстеження дзвінків.
SIP-телефони виглядають як звичайний провідний телефон з трубкою, клавіатурою для набору номера і LCD-дисплеєм. Насправді це спеціалізований комп'ютер для IP-телефонії.
Ми вважаємо, що SIP-телефонія - це ефективний засіб оптимізації бізнес-процесів усередині підприємства, спілкування з партнерами та залучення клієнтів.
Ви можете замовити підключення SIP-телефонії у Westelecom