IP-телефонія - це надійний, телефонний зв'язок через Інтернет з функцією стандартної телефонії: переадресація, розподіл дзвінків, визначення номера. IP-телефонія працює через Інтернет, тому з'єднання надійне і якісне. Під час розмови відсутні шум і тріск, з'єднання не обривається через перешкоди на лінії. IP-телефонію можна підключати на офісні телефони і комп'ютери співробітникам. Додаткове обладнання не потрібно.
- Функції IP-телефонії:
- маршрутизація дзвінків на групу співробітників з метою скорочення часу відповіді на дзвінок, а також зниження кількості пропущених дзвінків клієнтів;
- багатоканальна телефонія (можливість здійснювати від 5 і більше вхідних і вихідних дзвінків з одного номера одночасно);
- установка заборон на вихідні дзвінки з певних телефонних номерів. Опція дозволяє заблокувати вихідні дзвінки з міжнародних, міжміських і мобільних номерів для певних співробітників компанії;
- оренда PRI-протоколу. Організація до 30 розмовних ліній. Цілодобова служба підтримки;
- Додаткові функції IP-телефонії:
- установка красивого неповторюваного номера;
- встановлення та налаштування Asterisk;
- переадресація дзвінків;
- замовлення історії і статистика дзвінків;
- заборона вихідних дзвінків на міжміські та мобільні номери;
- розширення розмовної лінії;
- побудова IVR-меню при вхідних дзвінках;
- об'єднання телефонів за різними філіями компанії в єдину внутрішню мережу;
- оренда PRI-потоку (побудова до 30 розмовних ліній);
IP-телефонія для Бізнесу
Мінімізуй кількість пропущених дзвінків від клієнтів
Вас обов'язково зацікавить...
Для більш комфортного використання інтернету оберiть саме те, що вам необхідно
Особистий кабінет від Westelecom завжди з вами
Тримайте баланс під контролем
Відстежуйте стан балансу, контролюйте витрати, де б ви не знаходилися
Керуйте послугами
Кастомізіруйте послуги під себе - замовляйте саме те, що вам необхідно
Служба підтримки
У будь-який час доби ви можете звернутися до нас за отриманням необхідних консультацій. Оператори тех підтримки завжди на зв'язку 24/7.
Як підключити Бізнес телефонію
1. Залиште заявку.
Просто заповніть форму зворотного зв'язку.
2. Консультація з оператором. Ви можете звернутися в будь-який день і в будь-який час. Наш колл-центр працює цілодобово, в будь-який день тижня. Підберіть найбільш вигідний тариф, зручний день і час монтажу.
3. Сплачуйте без комісій. Через сайт, особистий кабінет або іншим, найбільш зручним для вас способом.
Залишилися питання по підключенню?
Зателефонуйте 048 750 22 22абоЗаповніть форму зворотного зв'язку