Онлайн Оплата послуг в декілька кліків

Абонент не знайден

Перевірте введені дані

  • Обліковий запис
  • ПІБ
  • Сума оплати UAH
Поповнити

Оплата послуг — Найчастіші питання та відповіді

  • 1 Як оплатити Домашній Інтернет від Westelecom?
    Оплатити інтернет Westelecom можна багатьма способами: Monobank, ПриватБанк, Ощадбанк та інші банки через онлайн-банкінг; термінали iBox, EasyPay; на сайті westelecom.ua через Visa/Mastercard; у мобільному додатку Westelecom. Комісія 0%!
  • 2 Активуйте мені опцію "Три дні в борг", я не встиг(ла) оплатити.

    Клієнтам Westelecom доступна можливість самостійно, в декілька кліків активувати опцію "Три дні в борг".

     

    Якщо ви не встигли поповнити послуги вчасно, активуйте опцію "Три дні в борг» заздалегідь, щоб уникнути автоматичного блокування послуг з першого числа.

     

    У разі, якщо автоматичне блокування послуг усе-таки відбулося:

    1. При наступній спробі входу в Інтернет, на екрані вашого монітора буде сповіщення про необхідність оплатити послуги Інтернет. Перейдіть за посиланням і активуйте послугу "Три дні в борг" або зробіть оплату.

     

    2. Якщо ваш РС безпосередньо підключений до мережі через Ethernet, у  полі адреси введіть url особистого кабінету https://my.westele.com.ua/pays і активуйте послугу "Три дні в борг" або здійсніть оплату.

     

    3. Перейдіть на іншу мережу вай фай або увійдіть в особистий кабінет, використовуючи мобільний інтернет, і активуйте опцію "Три дні в борг" або зробіть оплату.

     

    Після активації, Інтернет з'єднання відновлюється протягом декількох хвилин (максимум до 15-ти) і буде доступне ще три дні, щоб за цей час ви встигли поповнити Інтернет.

  • 3 Скільки мені потрібно сплатити?

    Вам необхідно сплатити місячну абонентську плату згідно з розміром вашого Інтернет Тарифу або низки послуг.

     

    Припустимо, ви користуєтеся Домашнім Інтернетом зі швидкістю 100 Мбіт/сек, вартість якого становить 239 UAH/міс. Можливо, ви дивитеся Цифрове Телебачення і у вас активований тариф Premium за 197 UAH/міс. Отже, ваша абонентська плата за Інтернет послуги Westelecom складатиме 436 UAH/міс.

     

    І ще, розмір місячної плати залежить, чи був борг за минулий місяць чи ні. Показник «Рекомендований платіж» — це сума за поточний місяць та за наступний.

     

    Суму оплати, згідно з тарифом ми обов'язково надсилаємо вам повідомленням у Viber. Сума оплати завжди доступна в особистому кабінеті а також на сайті у формі "Онлайн Оплата". Щоб дізнатися її, достатньо ввести номер особового рахунку і сума оплати підтягнеться автоматично.

  • 4 Чому не інформуєте, що мені потрібно оплачувати?

    У другій половині кожного місяця та за кілька днів до списання коштів, Клієнти Westelecom обов'язково отримують кілька повідомлень з нагадуванням про необхідність оплати послуг у вигляді повідомлення у Viber. У разі, якщо з будь-яких причин повідомлення не доходить у Viber, адресат отримує повідомлення у вигляді смс.

     

    У разі якщо у вас змінився номер телефону, будь ласка, не забудьте повідомити його нам. В іншому випадку, важливі повідомлення та оперативні дзвінки служби Клієнтської підтримки значно ускладняться.

  • 5 Мене підключили 20 числа. Чому Інтернет відключено 1-го числа, а не 20-го?

    Зняття коштів відбувається у вигляді місячної, абонентської плати, тобто оплата за послуги знімається першого числа кожного місяця, за весь місяць.

     

    Починаючи з дня підключення до першого числа система списує не повну оплату за місяць, тому що ви користувалися не повний місяць, а лише частину суми. Цієї суми тепер і не вистачає до сплати місяця.

  • 6 Як ви називаєтесь у банку?

    Якщо ви оплачуєте Інтернет послуги за реквізитами, зверніть увагу, що Клієнти Westelecom ТМ, чий номер особового рахунку починається з цифри 1, оплачують послуги за реквізитами ТОВ «Телеком Трейд», а Клієнти, чий номер особового рахунку починається з цифри 7, оплачують послуги за реквізитами ТОВ «Лєкол».

  • 7 Я оплатил(а). Як швидко з'явиться Інтернет після автоматичного блокування?

    Після успішного скасування автоматичного блокування послуг, Інтернет з'єднання відновлюється протягом декількох хвилин.

  • 8 Як оплатити інтернет через Monobank?
    У додатку Monobank: 1) Оберіть "Платежі" → "Інтернет" → "Westelecom". 2) Введіть номер особового рахунку. 3) Введіть суму та підтвердіть оплату. Гроші зараховуються миттєво! Також можна налаштувати автоплатіж.
  • 9 Як оплатити інтернет через ПриватБанк (Приват24)?
    У Приват24: 1) "Платежі" → "Інтернет, ТБ" → знайдіть "Westelecom" або "Лєкол". 2) Введіть номер особового рахунку (8 цифр). 3) Оберіть суму та підтвердіть. Комісія 0%. Зарахування протягом 1-5 хвилин.
  • 10 Як оплатити інтернет через Ощадбанк (Ощад 24/7)?
    У додатку Ощад 24/7: 1) "Платежі" → "Інтернет" → "Westelecom". 2) Введіть номер особового рахунку. 3) Підтвердіть оплату. Також можна оплатити у відділенні Ощадбанку за реквізитами (ЄДРПОУ 32398592).
  • 11 Як оплатити через термінали iBox, EasyPay?
    На терміналі: 1) Оберіть "Інтернет" → "Westelecom" або "Лєкол". 2) Введіть номер особового рахунку. 3) Внесіть готівку та підтвердіть. Термінали iBox, EasyPay є в супермаркетах, ТЦ та на вулицях. Комісія залежить від терміналу (зазвичай 1-2%).
  • 12 Як оплатити карткою на сайті Westelecom?
    На сайті westelecom.ua: 1) На головній сторінці знайдіть форму "Онлайн оплата". 2) Введіть номер особового рахунку та натисніть "Далі". 3) Введіть дані картки Visa/Mastercard. Комісія 0%, зарахування миттєве!
  • 13 Як налаштувати автоматичну оплату інтернету?
    Автоплатіж можна налаштувати у: Monobank ("Платежі" → "Автоплатежі"), ПриватБанк ("Мої автоплатежі"), або на сайті westelecom.ua в особистому кабінеті. Гроші списуватимуться автоматично щомісяця — більше ніколи не забудете оплатити!
  • 14 Де знайти номер особового рахунку для оплати?
    Номер особового рахунку (8 цифр) можна знайти: в договорі на підключення, в особистому кабінеті на westelecom.ua, в SMS/Viber повідомленнях від нас. Також можна дізнатися за телефоном (048) 750-22-22.
  • 15 Як активувати опцію "Три дні в борг"?
    Якщо не встигли оплатити вчасно: 1) Зайдіть в особистий кабінет westelecom.ua. 2) Натисніть "Активувати 3 дні в борг". Послуга дає 3 додаткові дні для оплати без відключення інтернету. Можна використовувати 1 раз на місяць.