Онлайн Оплата послуг в декілька кліків

Абонент не знайден

Перевірте введені дані

  • Обліковий запис
  • ПІБ
  • Сума оплати UAH
Поповнити

Оплата послуг — Найчастіші питання та відповіді

  • 1 Скільки коштує провести Інтернет у квартиру або приватний будинок

    Наразі діє Акційна вартість підключення Інтернет по оптоволокну.

    Комплекс робот під ключ — від 299 UAH. Приватний сектор в Одесі — індивідуальний розрахунок вартості залежно від адреси підключення.

     

    Вартість підключення до Оптичного Інтернету формується залежно від населеного пункту та адреси підключення.

     

    У вартість підключення входить: протягування оптичного кабелю від вузла Інтернет провайдера до квартири або приватного сектора, технічний розрахунок, необхідна кількість оптоволоконного кабелю, налаштування мережевого обладнання.

     

    Щоб підключити домашній Інтернет по Акції, будь ласка, залиште заявку на сайті.

  • 2 Як я можу поповнити Інтернет банківською карткою онлайн?

    Поповнити Інтернет онлайн, можна у відповідній формі на головній сторінці сайту. Для цього перейдіть на головну сторінку westelecom.ua. Проскрольте її трохи вниз і знайдіть форму «Онлайн Оплата».

    У відповідному полі введіть «Номер особового рахунку» та натисніть «Далі». В новому вікні ви побачите суму, яку необхідно сплатити з урахуванням заборгованості (тільки у разі, якщо у вас є заборгованість. Залиште поточну суму або введіть іншу, на свій розсуд. Далі, оберіть «Спосіб оплати», натиснувши відповідне поле.

    Натиснувши «Далі», вас буде перенаправлено на сторінку платіжного сервісу, де потрібно ввести платіжні дані та підтвердити транзацію.

    Будь ласка, намагайтеся своєчасно поповнити інтернет, бажано, за три дні до кінця місяця, щоб банк швидше обробив платіж та доступ до інтернету не переривався.

  • 3 Активуйте мені опцію "Три дні в борг", я не встиг(ла) оплатити.

    Клієнтам Westelecom доступна можливість самостійно, в декілька кліків активувати опцію "Три дні в борг".

     

    Якщо ви не встигли поповнити послуги вчасно, активуйте опцію "Три дні в борг» заздалегідь, щоб уникнути автоматичного блокування послуг з першого числа.

     

    У разі, якщо автоматичне блокування послуг усе-таки відбулося:

    1. При наступній спробі входу в Інтернет, на екрані вашого монітора буде сповіщення про необхідність оплатити послуги Інтернет. Перейдіть за посиланням і активуйте послугу "Три дні в борг" або зробіть оплату.

     

    2. Якщо ваш РС безпосередньо підключений до мережі через Ethernet, у  полі адреси введіть url особистого кабінету https://my.westele.com.ua/pays і активуйте послугу "Три дні в борг" або здійсніть оплату.

     

    3. Перейдіть на іншу мережу вай фай або увійдіть в особистий кабінет, використовуючи мобільний інтернет, і активуйте опцію "Три дні в борг" або зробіть оплату.

     

    Після активації, Інтернет з'єднання відновлюється протягом декількох хвилин (максимум до 15-ти) і буде доступне ще три дні, щоб за цей час ви встигли поповнити Інтернет.

  • 4 Скільки мені потрібно сплатити?

    Вам необхідно сплатити місячну абонентську плату згідно з розміром вашого Інтернет Тарифу або низки послуг.

     

    Припустимо, ви користуєтеся Домашнім Інтернетом зі швидкістю 100 Мбіт/сек, вартість якого становить 239 UAH/міс. Можливо, ви дивитеся Цифрове Телебачення і у вас активований тариф Premium за 197 UAH/міс. Отже, ваша абонентська плата за Інтернет послуги Westelecom складатиме 436 UAH/міс.

     

    І ще, розмір місячної плати залежить, чи був борг за минулий місяць чи ні. Показник «Рекомендований платіж» — це сума за поточний місяць та за наступний.

     

    Суму оплати, згідно з тарифом ми обов'язково надсилаємо вам повідомленням у Viber. Сума оплати завжди доступна в особистому кабінеті а також на сайті у формі "Онлайн Оплата". Щоб дізнатися її, достатньо ввести номер особового рахунку і сума оплати підтягнеться автоматично.

  • 5 Чому не інформуєте, що мені потрібно оплачувати?

    У другій половині кожного місяця та за кілька днів до списання коштів, Клієнти Westelecom обов'язково отримують кілька повідомлень з нагадуванням про необхідність оплати послуг у вигляді повідомлення у Viber. У разі, якщо з будь-яких причин повідомлення не доходить у Viber, адресат отримує повідомлення у вигляді смс.

     

    У разі якщо у вас змінився номер телефону, будь ласка, не забудьте повідомити його нам. В іншому випадку, важливі повідомлення та оперативні дзвінки служби Клієнтської підтримки значно ускладняться.

  • 6 Мене підключили 20 числа. Чому Інтернет відключено 1-го числа, а не 20-го?

    Зняття коштів відбувається у вигляді місячної, абонентської плати, тобто оплата за послуги знімається першого числа кожного місяця, за весь місяць.

     

    Починаючи з дня підключення до першого числа система списує не повну оплату за місяць, тому що ви користувалися не повний місяць, а лише частину суми. Цієї суми тепер і не вистачає до сплати місяця.

  • 7 Як ви називаєтесь у банку?

    Якщо ви оплачуєте Інтернет послуги за реквізитами, зверніть увагу, що Клієнти Westelecom ТМ, чий номер особового рахунку починається з цифри 1, оплачують послуги за реквізитами ТОВ «Телеком Трейд», а Клієнти, чий номер особового рахунку починається з цифри 7, оплачують послуги за реквізитами ТОВ «Лєкол».

  • 8 Я оплатил(а). Як швидко з'явиться Інтернет після автоматичного блокування?

    Після успішного скасування автоматичного блокування послуг, Інтернет з'єднання відновлюється протягом декількох хвилин.