
Забули поповнити інтернет вчасно? Активуйте послугу «Три дні в борг»
Якщо не встигли оплатити послуги вчасно, ви маєте можливість додатково активувати інтернет підключення, скориставшись опцією «Три дні в борг».
Зверніть увагу, що опцію «Три дні в борг» можна активувати лише з 1 по 3 число календарного місяця. За цей період ви маєте продовжувати
користуватись інтернетом три дні з моменту активації, після чого інтернет підключення буде знову автоматично вимкнено.
Будь ласка, намагайтеся своєчасно поповнювати баланс, щоб користуватись швидкісним інтернетом щодня безперервно.
Активувати послугу «Три дні в борг» можна у вашому акаунті особистого кабінету.
Також, нагадуємо о необхідності оплати послуг. Своєчасна оплата допомогає покращувати якість та підтримувати мережу.
Ви маєте нагоду здійснити оплату послуг прямо зараз, через зручну для вас платіжну систему. Для цього перейдіть за
посиланням обранної системи, введіть номер особового рахунку та бажану суму. Далі дотримуйтесь підказкам сервісу
та підтвердить оплату.
iBox - https://bit.ly/3JYq9uK
iPay - https://bit.ly/3PTCUrD
EasyPay - https://bit.ly/3R5OHnW
Та ще, якщо забули свій номер особового рахунку напишіть нам у Messenger, Viber чи Telegram. Служба підтримки працює для вас цілодобово!