Особистий кабінет в смартфоні

Відтепер керувати послугами WESTELECOM стало ще зручніше!

Ви маєте можливість зручно та швидко: поповнити рахунок онлайн, активувати опцію «три дні в борг», безкоштовно змінити інтернет тариф, змінити MAC адресу, замовити послугу «Заморозки Тарифу», замовити статичну IP адресу, перевірити баланс рахунку або історію оплат, звʼязатись зі службою клієнтської підтримки тощо.

 

Все що необхідно для цього:
— завантажити на ваш пристрій мобільний застосунок WESTELCOM для iOS або Android, або використати веб версію;
— обрати та активувати необхідну послу;

 

Ми прагнемо до того, щоб наші Клієнти мали можливість користуватися послугами WESTELCOM з комфортом та не втрачали час у черзі до терміналу або банку.

 

Користуватись особистим кабінетом можуть всі Клієнти WESTELCOM на будь-якому пристрої не залежно від роздільної здатності екрана: чи то РС, ноутбук, планшет або смартфон у веб версії https://my.westele.com.ua

 Гарантована, симетрична швидкість Інтернету. Надійна і чудова якість передачі даних.
— Виділена лінія, без падіння швидкості. Кожному Клієнту заводимо оптичний кабель. Постійна, стабільна швидкість, незалежно від пікових годин.
— Оптоволоконний Інтернет без світла. Обладнання WESTELECOM підживлюється генераторами, яких вистачає на 72 години роботи. Клієнтам WESTELECOM потрібно живити тільки ДОМАШНІЙ GPON РОУТЕР альтернативним джерелом живлення, наприклад павербанком або mini UPS.
— Рекордно низький Ping.
— Власна, оптоволоконна мережа з покриттям в Одесі та Одеській області: 228+ населених пунктів.
— Миттєве реагування на усунення аварій.
— Цілодобова служба технічної підтримки завжди до ваших послуг. Персональний Оператор, доступний у будь-якому месенджері та жодних роботів.

Використовуйте оптоволоконну мережу Інтернет для будь-яких потреб: 4К контенту, онлайн ігор та стрімів. Потужності вистачить на що завгодно!

Цілодобова клієнтська підтримка
048 750 22 22 Багатоканальний, цілодобовий номер
073 750 22 22 Lifecell
098 750 22 22 Київстар (Viber)
095 750 22 22 Vodafone