5 міфів про віддалену роботу
Віддалена робота стрімко поширюється по всьому світу і завойовує першість ...
Ця стаття, в першу чергу, присвячена керівникам бізнесу, бажаючим йти в ногу з часом,які прагнуть підвищити ефективність роботи своїх співробітників і підприємства в цілому.
Те, що добре працювало раніше і давало результат, сьогодні може виявитися не тільки марним, а й тягти назад. Отже, залишаючись під впливом своїх звичок, не всі готові до змін.
Йдеться про роботу співробітників, якщо бути точніше - віддалену роботу і міфів, пов'язаних з нею. За даними дослідження компанії IWG, 50% співробітників різних компаній працюють поза офісом, а 65% компаній відзначають, що віддалена робота знижує витрати бізнесу.
Люди формують різні думки про те, що значить бути віддаленим працівником. Народжуються міфи про віддалену роботу. Часто інформація передається у форматі зіпсованого телефону і спотворюються. Давайте розглянемо найпопулярніші помилкові думки і розвіємо їх.
Одним з переважаючих факторів роботи вдома, можна вважати вибір кращих фахівців у своїй сфері діяльності, не звертаючи увагу на те, в якій точці земної кулі вони живуть. Отже, вибір майбутнього співробітника компанії не обмежує роботодавця у своєму виборі і перевазі.
Багато керівників стурбовані тим, що співробітники, які не перебувають у офісі, будуть гірше працювати або займатися своїми справами замість роботи.
Ми детально розберемо, чи так це, і розвіємо 5 найбільш популярних міфів про віддалену роботу.
Міф 1: Видалених співробітників складно контролювати. Неможливо відстежити, що робить віддалений співробітник. Може бути,таке що ви платите йому оклад як в офісі, а він півдня спить і відпочиває. Або платите за роботу по годинах, а він приписує зайвий час, робить роботу за годину і займається своїми справами за рахунок компанії. Працівникам, які працюють віддалено, можна платити не за робочі години, а за вирішені завдання або виконанний проєкт. Тоді усі побоювання, щодо того, якщо співробітник витрачає свій робочий час в особистих цілях, зникне - ви платите за виконане завдання.
Роботу віддаленого співробітника ви оцінюєте тільки по результату, і це справедливо. В офісі на оцінку роботи впливає особиста чарівність людини або неформальні відносини з керівником і іншими членами його команди. У випадку роботи з дому такого немає.
Контролювати й оцінювати виконанні завдання можна за допомогою сервісів, які ви можете встановити,користуючись ними ви вказуєте терміни і призначаєте відповідальних. Якщо погодинна оплата або оклад принципові, можна встановити програму обліку робочого часу. Вони покажуть, скільки годин співробітники працювали. Програма встановлюється на комп'ютер співробітника і записує відео з екрану, враховує натискання клавіатури і запуск додатків.
Міф 2. Працівникам які працюють вдома простіше отримати конфіденційну інформацію компанії. Офісні працівники, так само без особливих зусиль, якщо їм це знадобиться, зможуть передати вашу інформацію конкурентам, скачавши її на флешку з робочого комп'ютера. Для того, що б захистити дані від недобросовісних працівників, зберігайте їх в корпоративних хмарних сервісах - онлайн-сховищах інформації для спільної роботи. Можна налаштувати рівні доступу до документів так, щоб співробітник бачив тільки ті файли, які потрібні йому для роботи.
Міф 3. Дистанційні працівники - це не команда, їм складно спілкуватися. Дистанційні працівники не бачать один одного і часто не знайомі у реальності. Корпоративна культура заснована не на особистому спілкуванні, вона залежить від ставлення співробітників до компанії та їх роботі. Швидко обмінюватися інформацією і задавати питання співробітники можуть за допомогою корпоративних чатів.
Періодично варто проводити конференції для обговорення робочих завдань і спільних мозкових штурмів. Спілкуйтеся з колегами по відеозв'язку, щоб вони могли бачити один одного, так ви створите ефект особистого знайомства.
Міф 4. Робота віддалено не так результативна. Якщо працівник в офісі сидить за комп'ютером, це далеко не означає, те що він завжди працює. Так, дослідження Harvard Business Review показало, що після переходуду на віддалений режим співробітники компанії стали працювати на 13,5% продуктивніше. За даними компанії IWG, 85% керівників помітили, що результати співробітників поліпшуються, якщо вони можуть вибирати, працювати в офісі або вдома. Віддаленим співробітникам, простіше планувати день, не потрібно витрачати час на дорогу і не доводиться спілкуватися з колегами з приводу неробочих питань.
Міф 5. Віддалено складно підтримувати постійний зв'язок з клієнтами. Графіки роботи віддалених співробітників можна вибудувати так, як потрібно керівнику. Головне - прописати в договорі обов'язкова присутність на робочому місці в робочий час і штрафні санкції за відсутність.
Виходячи з вищевказаного можна зробити висновок, що віддалений співробітник так само працює, як і звичайний. Деякі мають офіційне працевлаштування і працюють за стандартною системою, тільки поза офісом, але вибір завжди залишається за роботодавцем і співробітником, який шукає для себе роботу на вигідних умовах.