«Заморозка» тарифу

Якщо ви плануєте на якийсь час призупинити користування доступом в Інтернет, то можете скористатися додатковою послугою — «Заморозка», яка дозволяє тимчасово припинити списання коштів з особового рахунку за вашим тарифом.

Увага! Скористатися послугою " Заморозка " можна тільки 1 раз в рік.

Вартість активації послуги — 90 гривень.

Добова оплата послуги "Заморозка" — 1 гривня 20 копійок в день.

Мінімальний період "Заморозки" 1 місяць.

Максимальний період "Заморозки" 6 місяців.

Активувати "Заморозку" можливо тільки при наявності на Вашому рахунку коштів для активації і оплати всього періоду дії послуги.

Подати заявку на активацію її можна через Особистий кабінет або за допомогою персонального менеджера. Для цього зателефонуйте за номером телефону (048) 750-33-03) та повідомте про свій намір. Менеджер відправить на вказану Вами електронну пошту зразок заяви на активацію послуги «Заморозка». Його необхідно заповнити і з підписом керівника підприємства та печаткою відсканувати. Скан підписаної заяви відправити на електронну пошту client-centre@westele.com.ua.

Щоб подати заявку на активацію послуги "Заморозка" через Особистий кабінет, в головному меню виберіть рубрику "Послуги", потім розділ "Заморозка". Тут, дотримуючись інструкції, подайте заявку на активацію «Заморозки».


Якщо виникне необхідність достроково «розморозити» доступ до Інтернету, повідомте про це за допомогою офіційного листа і зателефонувавши персональному менеджеру за телефоном: (048) 750-33-03.

Для дострокової відміни "Заморозки" і відновлення доступу до Інтернету необхідно мати достатньо коштів на рахунку для повної оплати тарифу за поточний місяць.
Замовити
дзвінок