При заміні обладнання, а також іноді при перевстановлення операційної системи, також потрібно змінити так звану MAC адресу, або ж зателефонувати на технічну підтримку з проханням прописати нову адресу.
Це додаткова послуга Westelecom.
Щоб отримати один місяць Інтернету в подарунок, потрібно поповнити свій рахунок на суму рівну оплаті за 6 місяців вашого тарифу і повідомити про це по телефону в контакт-центр або в будь-який Клієнтський відділ. Таким чином, ви платите за шість місяців, а сьомий місяць можете користуватися Інтернетом безкоштовно.
Щоб отримати два місяці Інтернету в подарунок, потрібно поповнити свій рахунок на суму рівну оплаті за 12 місяців вашого тарифу і повідомити про це по телефону в контакт-центр або в будь-який Клієнтський відділ. Таким чином, ви платите за 12 місяців, а 13-ий і 14-ий місяці можете користуватися Інтернетом безкоштовно.
Договір можна укласти в одному з наших клієнтских відділів, найближчих до вас, або ж у телефонному режимі при замовленні послуги.
Рекомендується оплачувати послуги до 30-31 числа. У разі недостатнього балансу, відключення Інтернету відбувається в 00:00 першого числа кожного місяця.
Вартість підключення індивідуальна і залежить в основному від місця розташування об'єкта, де планується підключення Інтернету. У багатьох населених пунктах діє акція і вартість підключення значно знижена. Отримати необхідну додаткову інформацію можна в контакт-центрі за телефонами: (048) 750-22-22, 098-750-22-22, 095-750-22-22, 073-750-22-22.
У вартість підключення входить:
У вартість підключення не входить додаткова розводка всередині приміщення клієнта оптоволоконних кабелів ОВК/2 або кручених мідних пар UTP. При необхідності такої розводки вона оплачується додатково і тарифікується як додаткова послуга.
Увага! Монтажники Westelecom не проводять зняття та складання плінтусів. Якщо клієнтові потрібно прокласти якийсь кабель під плінтусом, він попередньо повинен самостійно здійснити його зняття.
Проектування і прорахунок матеріалів для відеоспостереження або додаткового розведення кабелів (разом з виїздом) - 500 грн.
Якщо ви перераховуєте гроші через особистий кабінет на сайті westele.com.ua, то вони надійдуть на ваш особовий рахунок практично миттєво.
Якщо ви платите не через особистий кабінет, то на надходження грошей на ваш особистий рахунок може піти 6 днів.
Офіційно все банки гарантують переказ грошей протягом 3-х банківських днів без урахування вихідних. Якщо Ви перерахували кошти на свій особовий рахунок перед вихідними, то до трьох банківських днях необхідність створення більшої кількості офіційних вихідних днів. Зазвичай це два вихідних дня: субота і неділя. Але якщо до них додадуться ще і державні свята, то їх теж потрібно буде додати до банківських днях.
Таким чином, якщо ви перерахуєте гроші перед святами, на ваш особистий рахунок вони можуть надійти тільки через 6 днів.
Якщо термін оплати тарифу випаде на один з цих шести днів і на вашому рахунку буде недостатньо коштів, доступ до послуг Westelecom буде автоматично припинено. Адже на ваш рахунок вони до цього часу ще не надійдуть, незважаючи на те, що ви їх вже віддали.
В такому випадку в особистому кабінеті Ви зможете відкрити кредит на перші три дні після терміну оплати.
Швидше за все поповнити свій рахунок через особистий кабінет. Особистий кабінет налаштований так, що кошти на ваш рахунок будуть зараховані практично миттєво.
Якщо до терміну оплати тарифу (00:00 1-го числа кожного місяця) на вашому особовому рахунку виявилося недостатньо коштів, доступ до послуг Westelecom (Інтернет, IP-телебачення, IP-телефонія) буде автоматично припинено.
Незважаючи на те, що на вашому рахунку недостатньо коштів для оплати тарифу, ви можете відновити доступ до послуг Westelecom на 3 дні після терміну оплати за допомогою нашої додаткової послуги "Кредит на три дні". За ці три дні Вам потрібно обов'язково поповнити свій особовий рахунок, інакше доступ до послуг Westelecom (Інтернет, IP-телебачення, IP-телефонія) буде знову автоматично припинений.
На сайті westele.com.ua потрібно перейти в особистий кабінет, скориставшись кнопкою, яка знаходиться в правому верхньому кутку, або будь-яким іншим посиланням на особистий кабінет. При цьому Вам буде потрібно ввести логін і пароль, вказані в договорі про надання послуг Westelecom. Зліва в головному меню виберіть рубрику "Послуги", потім "Кредит". Введіть свій пароль і активуйте кредит. Після цього доступ до послуг Westelecom (Інтернет, IP-телебачення, IP-телефонія) буде знову відкритий. Але всього лише на три дні після терміну оплати тарифу. Протягом цих трьох днів Вам потрібно обов'язково поповнити свій особистий рахунок, інакше доступ до послуг Westelecom (Інтернет, IP-телебачення, IP-телефонія) буде знову автоматично припинений.
У багатоквартирних будинках і в бізнес-центрах всі лінії зв'язку за переділами приміщення Клієнта вважаються зоною відповідальності провайдера Westelecom. Будь-то оптоволоконні кабелі або мідні кручені пари. Відновлення цих ліній виконується за рахунок Westelecom. Всередині приміщення Клієнта знаходиться його зона відповідальності. У багатоквартирних будинках і в бізнес-центрах усередині приміщення Клієнта ремонт і відновлення оптоволоконного кабелю або кручених мідних пар виконується за рахунок Клієнта.
У приватному секторі та в промзонах зона відповідальності провайдера Westelecom закінчується на опорі, з якої прокладений оптоволоконний кабель ОВК до дому Клієнта або до його складу, ангару або іншому об'ктов. Ремонт і відновлення оптоволоконного кабелю до останньої опори виконується за рахунок Westelecom. Від останньої опори до будинку, складу, ангара або іншого об'єкта і всередині - зона відповідальності Клієнта. Там відновлення оптоволоконного кабелю або кручених мідних пар виконується за рахунок Клієнта.
Особистий кабінет доступний за адресою https://my.westele.com.ua/. Логін і пароль вказано в договорі. Якщо з якихось причин вони невідомі, завжди можна звернутися в технічну підтримку з проханням уточнення цих даних.
На сайті westele.com.ua потрібно перейти в особистий кабінет, скориставшись кнопкою, яка знаходиться в правому верхньому кутку, або будь-яким іншим посиланням на особистий кабінет. При цьому Вам буде потрібно ввести логін і пароль, вказані в договорі про надання послуг Westelecom.
Зліва в головному меню виберіть рубрику "Поповнення". Потім виберіть "Спосіб поповнення".
В особистому кабінеті доступні 6 способів поповнення рахунку:
і 5 електронних платіжних систем:
Карта поповнення рахунку
З карти поповнення рахунку потрібно монеткою стерти покриття і прочитати код. Код разом з номером особистого рахунку і номером карти потрібно ввести в форму.
Пункти продажу карт поповнення рахунку:
Електронні платіжні системи
Потрібно виконати всі інструкції електронних платіжних систем. При цьому може знадобитися ще ввести номер особистого рахунку або номер договору про надання послуг Westelecom і вказати суму, на яку ви хочете перерахувати на ваш рахунок, а також ввести номер банківської карти, з якою ви переводите кошти.