Способи монетизації мобільних додатків

Способи монетизації мобільних додатків

8 квіт. 2021 р.

Якщо ви займаєтеся розробкою мобільних додатків і замислюєтеся про те, щоб почати заробляти на додатках, які створюєте, тоді рекомендую ближче ознайомитися зі способами монетизації мобільних додатків.

Мобільні додатки створюються з різними цілями. Хтось запускає пробний проект, хтось прагне збільшити впізнаваність бренду, але основним прагненням більшості є отримання прибутку.

Не варто відхиляти того, що мобільні додатки - це такий же бізнес, як і багато іншого. Давайте ж розглянемо, як можна заробляти на додатку.

Сьогодні існує безліч способів заробітку на мобільних додатках. Основні напрямки, які приносять кошти це: реклама, передплата, вбудовані покупки, фріміум, продаж товарів, продаж призначених для користувача даних, безпосередньо оплата за додаток.

Досить мала ймовірність, що користувач захоче купити у вас додаток або якусь мобільну гру, а всередині програми покупки роблять всього 2-4% користувачів. Тому багато розробників використовують рекламу у якості основного способу монетизації додатка.

Можна виділити кілька універсальних і перевірених моделей монетизації:

  1. Оплата за завантаження - найпоширеніший спосіб монетизації додатка, коли користувач платить за завантаження.
  2. Переваги цього способу в тому, що розробник отримує на свій рахунок гроші в той момент, коли користувач сплачує додаток. Також варто відзначити, що розробник отримує тільки 70% від вартості програми, 30% йде на комісію магазину, де викладено додаток.
  3. Freemium - безкоштовне звантаження і користування додатком, але при цьому функціональність програми обмежена певними діями або терміном. Користувач за бажанням може оплатити розширений функціонал додатка або ж певний преміум-контент.
    Переваги даного способу в тому, що ви зможете охопити чималу аудиторію і кількість завантаження. Користувачеві ви пропонуєте ознайомитися з функціоналом програми безкоштовно і тільки після цього він може оплачувати ваше додаток чи ні, для цього необхідно забезпечити комфортну роботу користувачеві, щоб люди були згодні оплачувати додаток.
  4. Інтегровані покупки (In-App Purchases) - одна з найбільш часто використовуваних стратегій для монетизації додатків, яка популярна в сфері мобільних ігор. Користувач може користуватися вашою грою і додатково здійснювати внутрішні покупки.
  5. Реклама в мобільному додатку (In-App Advertising) - останнім часом це самий використовуваний метод, тому що жодне безкоштовний додаток не обходиться без реклами.
    Варіанти використання реклами в додатках багато: в графічному варіанті (банер), текстовий варіант, нативний і формат відео.
    Спосіб монетизації не тільки від показаної реклами, але і в тому, що користувачеві можна запропонувати відключити рекламу в додатку за додаткову плату.
    Тільки рекомендую діяти дуже акуратно інакше велика кількість настирливих реклам швидко набридають користувачам і вони можуть видалити ваш додаток.
  6. Підписка і преміум-контент - користувач може безкоштовно користуватися додатком, проте межі безкоштовного контенту обмежені. Якщо користувач бажає отримати доступ до більшої інформації і контенту, тоді необхідно буде за це доплатити одноразово або ж на певний термін (місяць, 6 місяців, рік).
  7. Продаж власних товарів / послуг - хороший спосіб монетизації додатка при продажу власних товарів або послуг. Наприклад, інтернет-магазин може збільшити охоплення аудиторії шляхом виходу зростаючого ринку е-комерції.

Я спробував перерахувати найактуальніші способи монетизації, але якщо гарненько пошукати в інтернеті, то можна знайти ще з десяток способів, правда наскільки вони перевірені - незрозуміло.

Моделі монетизації додатків постійно змінюються, з'являються нові і спрощені способи заробітку. Головне приділити цьому питанню достатньо уваги і налаштувати додаток для вашої цільової аудиторії так, щоб ви не прогоріли в своїй справі.




Замовити
дзвінок