Тім Браун.Дизайн-мислення у бізнесі

Дизайн-мислення - головна ділова якість лідера компанії

Ця книга буде корисна і цікава, тим хто дизайнер у душі та прагматик у бізнесі, керівникам, менеджерам проєктів і тим хто, хоче отримувати нові ідеї та всіляко уникати творчих криз. Дизайн-мислення - це фундамент по-справжньому інноваційної компанії. Тому що, дизайн стає важливою частиною нашого життя. Навіть саме слово «дизайн» в контексті бізнесу стає синонімом ефективної та плідної роботи. 
Автор книги Тім Браун - СЕО та президент дизайн-компанії IDEO. IDEO - один з найбільш затребуваних роботодавців у світі. Компанія розробила понад 5000 продуктів, серед яких комп'ютерна миша для Apple, дитяча зубна щітка для Oral B та багато іншого. Крім цього, Тім - член ради директорів Mayo Innovation Advisory Council та Advisory Council of Acumen Fund, некомерційного глобального венчурного фонду, який займається вивченням проблем ,щодо поліпшення життя бідних верств населення. 
За освітою Тім Браун промисловий дизайнер. З особливим інтересом він підходить до створення предметів дизайну, які б поєднували у собі сучасні технології та мистецтво. Отримав безліч професійних винагород. Його роботи виставляються у найвідоміших галереях світу: Axis Gallery в Токіо, Design Museum в Лондоні, Museum of Modern Art в Нью-Йорку. 
У книзі автор розглядає про три широких сфери діяльності людини - бізнес, ринки та суспільство. Якщо ви керуєте готелем, дизайн-мислення може допомогти вам переосмислити саму суть готельного бізнесу. Якщо ви працюєте у благодійній організації, дизайн-мислення може допомогти вам усвідомити потреби людей, яким ви хочете допомогти. Якщо ви авантюрний капіталіст, дизайн-мислення може допомогти вам дізнатися майбутнє. Сьогодні прогресивні компанії не залучають дизайнерів тільки для того, щоб зробити готові ідеї ще більш привабливими, а доручають їм розробляти ідеї з самого початку. Колишня роль дизайнерів була тактичною - вона ґрунтувалася на дієвому та зазвичай дозволяла трохи поліпшити його. Нова ж роль - стратегічна: вона виводить дизайн за межі майстерень і звільняє його. Нерідко дизайнерів можна зустріти в радах директорів найрозвиненіших компаній. 
Принципи дизайн-мислення можна застосовувати у різних організаціях та галузях, а не тільки  у компаніях, що розробляють нові продукти. Умілий дизайнер завжди може удосконалити нові пристрої, але міждисциплінарна команда досвідчених дизайн-мислителів може розв'язувати найскладніші проблеми. 
Давайте, більш детально розберемо, що ж таке дизайн-мислення? 
Дизайн-мислення (DesignThinking) - комплекс світоглядних і методологічних установок, сформованих на рубіжі тисячоліть, як результат реакції на виникнення нового економічного устрою з неминучою переоцінкою цінностей старої економіки. Дизайн-мислення часто називають різновидом out-of-the-boxthinking - нестандартного мислення, змушує розум вийти за межі відомого. Основним і фундаментально важливим принципом дизайн-мислення є емпатія - вміння поглянути на світ очима інших людей, зрозуміти їх потреби, бажання і поставлені перед ними завдання. Цього вимагає від сучасного бізнесу трансформація культури споживання.
У книзі Тіма Брауна «Дизайн-мислення у бізнесі» можна виділити три головні думки, які описує автор: обмеження - основа будь-якого дизайн-проекту; спостерігайте за людьми, щоб дізнатися про їхні проблеми та запропонувати їх вирішення; хороший дизайн зовсім не гарантує успіх продукту. Зараз існує купа сервісів, які дозволяють створювати сайти з використанням шаблонів - кожен може створити сайт або додаток, без знань дизайну та програмування. Отже, успішність дизайну стала визначатися не візуальною привабливістю, а необхідністю створеного продукту. 
Всі інтернет-гіганти, наприклад: Яндекс, Фейсбук і Гугл вже давно використовують дизайн-системи, які дозволяють, створювати дизайн з уже готових елементів і не витрачати час на відмальовування нових. Для того, щоб стати потрібним лідером на ринку, необхідно створювати не красиві картинки, а продукти, які розв'язують проблеми людей. 
Ця книга змушує згадати, навіщо потрібен дизайн, і як його використовувати для створення цінних продуктів.Прочитавши її ви станете більше піклуватися про користувачів, відсунувши на другий план своє дизайнерське "его" і бажання зробити "красиво". Автор наштовхне вас на думку про те, як створити продукт, яким будуть користуватися і який буде потрібний усім.