Джек Траут. Маркетингові війни

Книга - здійснила переворот у головах маркетологів

На сучасному ринку просто незліченна кількість конкурентів. Саме тому стає недивним той факт що, вже давно вибухнула глобальна маркетингова війна. І вийти переможцем з цієї війни стає все складніше… Проте Ел Райс і Джек Траут знають, як це зробити.
Кому цікавий і хто зайнятий у сфері маркетингу, коли заходить розмова про стратегію, планування, з розумним виглядом ставлять запитання, а ти читав «Маркетингові війни» Райса і Траута? 
 
Як? Не читав? Так, нам нема про що з тобою розмовляти. Стало цікаво про що йде мова?
Книга «Маркетингові війни» зробила переворот у головах маркетологів і в їхніх підходах до конкурентної боротьби. Її можна схарактеризувати, як книгу прикладів, яку варто прочитати. Написана доступною простою мовою, читається легко і швидко. Буде ясна і зрозуміла навіть не маркетологам. 
Попри те, що книга написана майже 35 років тому у 1986 році багато речей написані в ній не втрачають актуальності й до цього дня. За її назвою відразу стає зрозумілим, що в книзі проводяться паралелі між військовими діями та маркетингом. Ситуація в області конкуренції компаній, «маркетингових війн» не змінилася, а стала ще більш жорсткою і гострою. У книзі описуються різні маркетингові стратегії: оборонна, наступальна, флангова атака та партизанська війна. Всі ці підходи ні хороші, ні погані, вони просто для різних компаній. З появою Інтернету змінилися реалії, але основні стратегії все одно залишаються в силі. 
Автори книги взяли за основу теорію ведення війни Клаузевіца - прусського офіцера і військового письменника, на підставі даної теорії вони сформулювали ідею нового маркетингу. У ті роки, ця ідея була унікальною, але на сьогодні вона стала для всіх вже традиційною. У своїй книзі «Маркетингові війни» вони успішно проводять зіставлення між боротьбою компаній за лідерство і військовими діями, тому, що і в одному і в іншому випадку, війна не змінює своїх правил. 
Назви до розділів підібрані з трактату "Про війну", який в 1832 році написав генерал Карл фон Клаузевіц.
"Принципи оборонної війни", "Принципи наступальної війни", "Принципи флангової війни", "Принципи партизанської війни." Саме ці позиції, слід займати компаніям, в залежності від їх положення на ринку. Кожна з яких має свої принципи, переваги та недоліки (слабкі місця). Слід зауважити, що маркетингова війна яка ведеться «наосліп», практично завжди буде програною! Важливо мати якомога більше інформації не тільки про суперника, а й про його подальші дії.