Джим Коллінз. Від хорошого до величного

"Хороше - ворог величного"

Хто планує відкрити свій бізнес або вже має такий, рано чи пізно задумається над тим: як його можна поліпшити, розвинути та примножити? Ніколи немає межі досконалості та розвитку, нам завжди є до чого прагнути. І саме тому, вам варто обов'язково познайомитися з книгою «Від хорошого до величного», яку написав Джим Коллінз. 

Сама назва цієї книги говорить сама за себе. Вивчивши її, ви зможете застосувати ті знання і досвід, яким ділиться автор. Знання, які ви отримаєте, після прочитання цієї книги, допоможуть вам перетворити просто хорошу компанію у грандіозну та неповторну! Автор книги зробив висновки на підставі досвіду вивчення відомих компаній, а також тих, хто їх створив. У підсумку він вивів закономірність, яка завжди повторювалася. Це, привело його, до того що він створив схему, яка обов'язково спрацює! Звичайно, до кожної компанії і її творця підхід повинен бути індивідуальний, проте є секрети, які безсумнівно варто спробувати! Книга «Від хорошого до величного» розкриє всі карти, а також допоможе наштовхнути вас на нові ідеї.

Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші ні? Чому, попри кризу, деякі компанії впевнено нарощують свої показники, а інші ледь зводять кінці з кінцями? 

На всі ці питання дає роз'яснення відомий всьому світу бізнес-консультант Джим Коллінз у своїй книзі. Він стверджує, що ніяка криза не страшна компанії, коли вона стає по-справжньому могутньою! А якщо правильно і послідовно впровадити ідеї в життя, які викладені в книзі, то це дозволить практично будь-якій організації поліпшити свою діяльність і домогтися по-справжньому видатних результатів. 

Що найголовніше в успіху? Дисциплінованість! Причому у всьому. Тоді з вами буде легко працювати та співпрацювати. Крім дій, дисципліна повинна бути так само в думках, в планах, стратегіях. 

Коллінз не "відкриває Америку», кажучи про те, що кадри вирішують все. І наводить конкретні завдання, які належить вирішити компанії. «Ті, хто створив великі компанії розуміють, що основний прискорювач зростання - це ні ринок, ні технології, ні конкуренція, ні продукти. Фактор, який важливіший за всі інші, - це здатність знайти й втримати потрібних компанії людей ». 

Ця книга написана про те, як можна взяти компанію зі стійкими показниками та перетворити її в компанію, яка здатна, підтримувати цей успіх в  усі часи та стати об'єктом для наслідування!