Як зробити обкладинку профілю Facebook

Розмір обкладинки

Якщо ви хочете, щоб ваша фотографія на обкладинці виглядала привабливо, допоможе знання обсягу простору, з яким ви працюєте. Facebook рекомендує наступні розміри для кожного видимого формату (в пікселях):

Комп'ютери: 820 ширина х 312 висота

Смартфони: ширина 640 х 360, висота

Фотографії повинні бути не менше 400 ширина х 150 висота.

Будь простішим

Ви хочете, щоб ваша фотографія на обкладинці привернула увагу до вашої сторінці в Facebook, але захаращених зображення може навпаки відволікти.

Варто пам'ятати, що більшість відвідувачів Facebook використовують соціальні мережі на своїх смартфонах. Якщо вам доведеться жмуритися, щоб прочитати повідомлення на обкладинці на екрані комп'ютера, швидше за все, воно буде нечитабельним на смартфоні.

Вибір шрифту і розмір

Якщо у вас є який-небудь текст на обкладинці, то наявність читаного розміру має вирішальне значення для відображення вашого повідомлення. Як згадувалося раніше, більшість відвідувачів Facebook переглядають сторінки на своїх смартфонах, тому, якщо ви хочете, щоб ваша аудиторія прочитала цей слоган, переконайтеся, що ви використовуєте досить великий і легко читається шрифт для своєї обкладинки.

Не друкуйте історію життя

Фотографія на обкладинці - не краще місце для великих обсягів тексту. Ви хочете, щоб ваша обкладинка залучила глядачів візуально привабливими зображеннями. Занадто багато тексту, швидше за все, призведе до того, що ваша потенційна аудиторія ігноруватиме вашу сторінку. Якщо у вас є щось, що ви хочете сказати, використовуйте вступ, щоб заглибитися в деякі деталі.

Додати фокус

У будь-якій рекламі або художньому творі зазвичай є якийсь фокус, який привертає увагу до певної точки на зображенні. Як тільки ви вирішите, де ви хочете, щоб ваш фокус був на вашій обкладинці, помістіть туди найважливішу частину вашого повідомлення.

Будь то ваша особиста мантра, ваша улюблена фотографія з вашого останнього відпустки або продукт, який ви хочете продати. Фокус повинен бути чітким і лаконічним.

Використовуйте колір для залучення уваги до вашого фокусу.

Використовуйте відео

Ви можете використовувати коротке відео з вашого останнього відпустки, симпатичне анімоване повідомлення для курортного сезону або хитромудрий рекламний ролик, щоб продемонструвати ваші продукти. Facebook рекомендує наступні специфікації при створенні обкладинки відео:

  • Розмір відео повинен бути не менше 820 x 312 пікселів. (Для досягнення найкращих результатів використовуйте відео розміром 820 x 462.)
  • Відео може тривати від 20 до 90 секунд.
  • Як тільки ви завантажте відео, ви можете перемістити його в фоторамку на обкладинці. Вас також можуть запитати, яке зображення з відео використовувати в якості фотографії.

    Використовуйте опис

    Коли ви завантажуєте свою фотографію, не забудьте опис. В описі ви можете описати, про що ваша фотографія на обкладинці, наприклад, місце, хто на ній, що відбувається на фотографії, або докладний опис вашого продукту.

    Ще один чудовий елемент для включення в опис - це посилання на веб-сторінку. Будь то ваша особиста сторінка, веб-сайт компанії або збір коштів, які вам подобаються, ви можете вказати URL-адресу, пов'язану з вашою фотографією на обкладинці. Це просто дає вам додаткові способи залучити трафік на веб-сайт за вашим вибором.

    Використовуйте обкладинку для реклами

    Переконайтеся, що ви виділили свої продукти на зображенні. Ви можете привернути увагу до нового продукту або послуги або навіть сезонний розпродаж, щоб залучити більше трафіку. Переконайтеся, що на вашому банері Facebook чітко вказані ваша компанія, логотип і / або продукт. Хоча бути художнім і абстрактним - це весело, для ділових цілей краще відразу перейти до суті.

    Використовуйте заклик до дії

    Для сторінок Facebook заклик до дії дає вам додаткову можливість просувати вашу сторінку, дозволяючи відвідувачам записатися на прийом, дізнатися більше про вашому бізнесі за допомогою посилання на веб-сайт або просувати програму або гру, яку ви розробили.

    Оскільки кнопка розташована прямо під вашою обкладинкою, ваша фотографія може навіть привернути до неї увагу.